11 apr. 2012

är det över snart?

HEJ
nu är det snart torsdag. Imorgon kommer förhoppningsvis en del lösa sig angående en uppsats jag har panik över just nu och det kommer innebära mycket för mig. Om jag kan släppa stressen så kan det också få mig att må bättre och tänka över vad jag gör i olika situationer.

annars då?
Tränade idag, 40 minuter på crosstrainern med stregrat motstånd och extremt motstånd sista tre. Trodde jag skulle smälta bort i mitt eget svett där tillslut. Men åh så skönt det är med de där passen när man känner att man inte orkar gå rakt efteråt;) haha

Idag kom även ett brev som jag väntat på i 8 veckor. Nu ska det bara iväg till läkaren och sen får vi se om det blir bra eller inte :) rättare sagt om han tror att han kan göra det jag vill att han ska göra eller inte.

Nu hoppas jag att mitt CM avsnitt har laddat klart så ska jag se på det :) puss hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar