14 apr. 2012

no time

Usch, jag ligger och har lite ångest över att jag inte hann träna idag + att jag har ätit godis. Är ganska säker på att jag inte kommer klara mitt viktmål till imorgonkväll.... men vi får se hur det blir med den saken.

Jag vet inte hur många gånger jag har sagt det men jag tycker att det bör sägas igen. Jag vet att detta klassas som en jävligt hård diet för att gå ner de kilona jag vill gå ner. Men för att förklara det lite så kan jag säga det som så att när jag tänker mig själv så känner jag att jag är en tjej som älskar att träna och nu börjar jag även känna mig lite starkare igen. När jag ser mig i spegeln ser jag något helt annat. Jag ser en tjej som har förfalligt lite. Och jag vet att jag skulle kunna vara jättenöjd med hur jag var egentligen men eftersom jag inte är den utåt sett som jag är innerst inne så känner jag mig bara fast i fel kropp. Man säger att man ska vara den man innerst inne är, och låt mig då vara den vältränade tjej som jag vet att jag innerst inne vill vara. Det är då jag mår som bäst. Det är då jag presterar som bäst och det är framför allt då som livet fungerar som bäst.

Så kom inte och säg till mig att jag inte ska göra detta för att jag är fin som jag är. Jag gör detta för att när jag ser mig i spegeln så ser jag en främling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar