13 apr. 2012

Stop and think for a moment

Åh vad jag tycker om att träna! men idag var det riktigt tungt men det är ju så ibland. Vissa dagar går det aslätt och vissa går det aptungt. Men idag var det en sån där dag när det var kul men samtidigt väldigt tungt. Det var kondition som stod på schemat igen, med hjälp av crosstrainern. Det har varit mycket fokus på kondition och ben sista veckorna för mig och det har nog med att göra att det är just kondition och bra benstyrka som jag vill ha:)
Idag passade jag på att se på ett avsnitt CM samtidigt, det funkar riktigt bra för mig faktiskt att se på något när jag cyklar eller kör crosstrainer. Vissa säger att man  inte kan pressa sig lika hårt då men för mig är det verkligen inte så. Det är en sak om man kör mer intervaller kanske men eftersom jag bara står/sitter och kör distans så är det ju distansen som ska ta ut sin rätt och göra mig sliten.

Imorgon är det shopping med mamma och syster som gäller och jag hinner troligen inte hem till att träna men då får jag ta igen det på söndag istället ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar